B. Braunin uusi avannesivusto korostaa käyttäjien tarinoita
Keskiöön nousevat nyt käyttäjien tarinat arjen iloista.
B. Braun Suomi uudistaa avannetuotteita käsittelevät verkkosivunsa. Uudistus nostaa uudella tavalla esiin avannepotilaiden tarinoita ja näkökulmaa. Uudistuksen ansiosta avanneleikatuille suunnatut sivut palvelevat yhä kattavammin tuotteiden käyttäjien jokapäiväistä arkea.
– Haluamme puhua avanteista niiden käyttäjien kautta. Avainviestimme on, että avanne ei estä elämästä aivan tavanomaista arkea. Tärkeä osa sitä on käyttäjien kokemusten ja tarinoiden jakaminen. Otamme avannehoidosta ikään kuin askeleen eteenpäin, avanteen kanssa elämisen suuntaan, B. Braun Suomen OPM-divisioonan markkinointikoordinaattori Emma Saarinen kertoo.
Uusille sivuille tulee muun muassa kansainvälisiä käyttäjätarinoita. Saarinen kääntää niitä paraikaa suomen kielelle. Lisäksi uudet sivut sisältävät lääkärien näkemyksiä sekä kokemuspohjaa, ja ravitsemustieteellisen sisällön määrä lisääntyy nykyisestä selkeästi.
– Sivujen nimenä säilyy Elämä avanteen kanssa. Se kuvaa hyvin sisällön näkökulmaa. Uudet sivut myös löytyvät samasta paikasta kuin aiemminkin. Sisällöt ovat kansainvälisiä, mutta ne luonnollisesti haravoidaan sen mukaan, miten mikäkin sopii Suomeen, Saarinen sanoo.
Hän korostaa, että nyt luodaan uutta sivustoa, mutta sisällön kuranttina pitäminen on jatkuvaa työtä. B. Braunin tarjolla oleva materiaali palvelee suomalaisia asiakkaita koko ajan optimaalisesti. Uudet suomalaiset avannesivut ovat osa B. Braunin koko konsernin laajuista avannesivujen uudistamista. Suomessa suurin sarka on juuri kääntäminen. Uudistusprojekti aloitettiin Suomessa helmikuussa. Koko verkkosivustonsa B. Braun remontoi jo muutama vuosi sitten.
Saarinen iloitsee siitä, että ajattelutapojen muuttumisen ja tuotekehityksen ansiosta avanteista puhuttaessa on nykyään toiveita nimenomaan ruokailuun ja muihin arjen iloihin keskittyville tarinoille.
B. Braunin uusi suomalainen avanneleikatuille suunnattu sivusto julkaistaan kevään mittaan.